Welkom op The New Block

Dit is de site voor jongeren die denken dat ze tijd teveel hebben maar dat eigenlijk niet hebben! Bespreek serieuze onderwerpen of post bullshit, op The New Block is voor alles ruimte. Schroom je niet om je te registreren, het is gratis en er wordt niks van je verwacht. Oja. Lees ook even de regels! Ze zijn niet echt moeilijk namelijk. Als je dan ook nog van deze melding af wilt, moet je je even registreren of hieronder inloggen. Doei!

Inloggen  •  Registreren

Pepper's avontuurlijke avonduren

Voor al uw vragen en opmerkingen over deze digitale vogelasielsimulatie, mede als realisme en recreaties gemaakt met behulp van het hiervoor genoemde.

Re: Pepper's avontuurlijke avonduren

Berichtdoor Faas » wo 25 mei 2016, 17:49

Ja echt fantastisch.
Arjan v L schreef:Ik heb liever een nieuwe aarde zonder de allesverwoestende rijke elite (illuminati).

Medailles: 14

Berichtdoor Dimi » wo 25 mei 2016, 17:54

Als ik een Nederlander was zou ik er een Belgenmop over maken.
Geert schreef:In 1989 kwam de provincie Overijssel met het idee met te gaan in de nieuwe hype. Namelijk pretparken bouwen.

Medailles: 22

Berichtdoor Jappy » wo 25 mei 2016, 17:56

Sja, veel van die screenshots zijn nu verloren op het net. Vele parken ook. Ik vrees dat het enige dat van Paradise Falls nog bestaat mijn scans en afgeprinte screens zijn.
"How hard can it be??"

'My dick doesn't have eyes' - FredD, 2017

Medailles: 2

Berichtdoor Pepper » wo 25 mei 2016, 18:04

Rot op uit mijn topic, jullie.

Medailles: 8

Berichtdoor Liampie » wo 25 mei 2016, 18:07

Ik splits de boel wel af binnenkort
Beheerder

Medailles: 24

Berichtdoor Pepper » wo 25 mei 2016, 19:04

Ik was dus hier mee bezig maar eigenlijk vind ik het kut en ga ik het vernielen en iets anders neerplempen.

Afbeelding
https://my.mixtape.moe/grxdyt.png

Berichtdoor Dimi » wo 25 mei 2016, 19:15

Als je het over de boot hebt, niet doen, ik vind het heel leuk en origineel. Misschien achteraan de blauwe muur wat supports zetten om het een beetje realistisch te maken, en natuurlijk de wachtrij wat interessanter maken.

Trouwens, als je nog wel een tijdje verder wilt met dit park en je motivatie niet wilt verliezen kan je best een soort ruw plan maken van welke attracties er waar moeten komen, waar de paden gaan lopen, waar er natuur komt enzoverder. Niet in detail en niet definitief maar zodat je een vooruitzicht hebt.
Geert schreef:In 1989 kwam de provincie Overijssel met het idee met te gaan in de nieuwe hype. Namelijk pretparken bouwen.

Berichtdoor Liampie » wo 25 mei 2016, 20:30

Verfrissend, dat schip. Houden of in verbeterde vorm terug laten komen.
Beheerder

Berichtdoor Pepper » wo 25 mei 2016, 21:12

Goed dan! Ik probeer er iets van te maken. Er zit echter niet veel progressie in dus ik kom er morgen op terug.

Afbeelding
https://my.mixtape.moe/yyqnkj.png

Berichtdoor Faas » wo 25 mei 2016, 21:36

Hmmm... lekker! Piratepizza!
Arjan v L schreef:Ik heb liever een nieuwe aarde zonder de allesverwoestende rijke elite (illuminati).

Berichtdoor Pepper » wo 25 mei 2016, 22:07

:lebber:

Berichtdoor Dimi » wo 25 mei 2016, 22:19

Progressie is overrated. Het begint echt leuk te worden hoor, ook die meerdere updates per dag.

Berichtdoor Liampie » wo 25 mei 2016, 22:37

Inderdaad. Maar waarom moet dit op een aparte map, en niet in het Spayculowse Asylum? :(
Beheerder

Berichtdoor Pepper » wo 25 mei 2016, 23:11

Liampie schreef:Inderdaad. Maar waarom moet dit op een aparte map, en niet in het Spayculowse Asylum? :(

Ik spijker liever op mijn eigen gemak mijn skills bij. Zo'n groot verschil in kwaliteit binnen een park irriteert slechts.

Dat doet mij ineens denken aan Spayculowse Gardens. Had ik Cena er niet op een gegeven moment uitgeknikkerd?

Berichtdoor Faas » wo 25 mei 2016, 23:13

Ja want het niveau van Spayculowse Asylum is mega hoog...

Berichtdoor Liampie » wo 25 mei 2016, 23:15

Jup, ik las vandaag nog over dat Cena-debacle op RCTland. Daar staan ook nog topics online.

Spayculowse Asylum is niet zo boeiend qua niveau. Behalve De Varkenscyclus, die attractie is 10/10
Beheerder

Berichtdoor Faas » wo 25 mei 2016, 23:16

Het ingangsgebied is best lelijk.

Berichtdoor Marino » do 26 mei 2016, 08:45

Dat zei ik ook al. Bom erop.
Sulakke schreef:kaneer be nwerer zat horrrrrrrrr

Medailles: 29

Berichtdoor Dimi » do 26 mei 2016, 08:48

Vertel nog eens over hoe Xena eruit gezwierd werd aub, of link naar dat topic? :D

Berichtdoor Pepper » za 28 mei 2016, 19:02

Dimi schreef:Vertel nog eens over hoe Xena eruit gezwierd werd aub, of link naar dat topic? :D

Volgens mij hield hij het project op ofzo. Ik weet het niet meer maar waarschijnlijk had ik een flinterdun excuus.

Berichtdoor Dimi » za 28 mei 2016, 19:37

Over de screen, de onderste: de facade aan de linkerkant van het nieuwe gebouw is mooi, maar de verhoudingen van het linkerstuk kloppen niet. Dat plat dak vind ik stom. Ofwel geen tweede verdiep, ofwel het tweede verdiep met het onderste laten overeenkomen, ofwel van het plat dak een balkon maken. En ik zou de witte muur voor de bogen eronder weghalen, ze zijn te dun en een open galerij is mooier. Maar het geheel begint er al we gezellig uit te zien hoor!

Berichtdoor Liampie » za 28 mei 2016, 20:06

We hadden allemaal een week om aan dat park te bouwen, en natuurlijk nam Cena veeeeels teveel hooi op zijn vork en stond er midden in het park op een kutplek een gigantische attractie die alleen bestond uit rare hacks en geen theming omdat daar geen tijd meer was. Hij is gewoon niet zo goed met deadlines, dat bleek ook wel in H2H5...

Vind de voorgevel van je nieuwe gebouw niet zo mooi, de zijgevel/achterkant gek genoeg wel. Waarom dat tentdeel!? The fuck!?
Beheerder

Berichtdoor Pepper » za 28 mei 2016, 20:16

Dimi schreef:Over de screen, de onderste: de facade aan de linkerkant van het nieuwe gebouw is mooi, maar de verhoudingen van het linkerstuk kloppen niet. Dat plat dak vind ik stom. Ofwel geen tweede verdiep, ofwel het tweede verdiep met het onderste laten overeenkomen, ofwel van het plat dak een balkon maken. En ik zou de witte muur voor de bogen eronder weghalen, ze zijn te dun en een open galerij is mooier. Maar het geheel begint er al we gezellig uit te zien hoor!

Dimi, je feedback is echt een god-send. :cheer:
Afbeelding
https://my.mixtape.moe/sshmnm.png

Berichtdoor Pepper » za 28 mei 2016, 20:17

Liampie schreef:Waarom dat tentdeel!? The fuck!?

Weet ik ook niet.

VorigeVolgende

Keer terug naar RCT Algemeen Block