Welkom op The New Block

Dit is de site voor jongeren die denken dat ze tijd teveel hebben maar dat eigenlijk niet hebben! Bespreek serieuze onderwerpen of post bullshit, op The New Block is voor alles ruimte. Schroom je niet om je te registreren, het is gratis en er wordt niks van je verwacht. Oja. Lees ook even de regels! Ze zijn niet echt moeilijk namelijk. Als je dan ook nog van deze melding af wilt, moet je je even registreren of hieronder inloggen. Doei!

Inloggen  •  Registreren

[2016] Knot's Bessen Boerderij

Voor alle tijdlijnparken van De Concurrenten 3 en haar concurrenten

Re: [2013] Knot's Bessen Boerderij

Berichtdoor Jappy » wo 11 jul 2018, 18:33

Fantastische uitbreiding. Het is die lelijkheid dat het juist echt maakt naar mijn bescheiden mening. De sfeer spat er weer van af.
"How hard can it be??"

'My dick doesn't have eyes' - FredD, 2017

Medailles: 2

Berichtdoor Uw grote leider Fred » do 12 jul 2018, 16:27

Dat pad ziet er lelijk realistisch uit maar dit park kennende verandert dat ooit nog wel eens. Heerlijk om weer een update te zien van dit prachtige park.
Faas schreef:Mensen zijn de nieuwe paarden.

Medailles: 7

Berichtdoor Geert » wo 25 jul 2018, 08:28

Toffe uitbreiding. Ik vind het station erg gaaf. Modern RCT2 maar toch oldskool.
Dimi schreef:De frons bleef, ik aarzelde even, en gaf hem toen plots een high five.

_0_

Medailles: 5

Berichtdoor Rene » ma 30 jul 2018, 11:32

Geert schreef:Modern RCT2 maar toch oldskool.

Goed om te horen! Dat is precies de sfeer die ik in dit park probeer te krijgen. Het gebruik van wat modernere objecten en bouwtechnieken maar toch een beetje het gevoel van de oude tijdlijn parken weten te krijgen.

2014

Omdat het nieuwe gebied dat vorig jaar is geopend maar één toegangsweg heeft is het altijd vrij druk op het pad langs de log flume. Daarom heeft het park langs dit pad dit jaar een game gallery geopend om nog meer inkomsten te kunnen genereren.
Afbeelding

Verder heeft het park dit jaar uitgepakt met een grote interactieve darkride. In 'Amazonas' maken bezoekers, gewapend met een lazerpistool, een reis door het Amazoneregenwoud. Een avontuurlijke reis door een dichtbegroeide jungle vol met gevaarlijke dieren, natte watervallen en spookachtige ruïnes.

De ingang van de darkride en een deel van de grote Maya tempel die vanuit het gehele nieuwe gebied te zien is.
Afbeelding

De andere kant met onder andere de uitgang.
Afbeelding

En de complete Darkride. Komend jaar zal het park verder gaan met het ontwikkelen van het nieuwe gebied, want er is nog ruimte zat voor veel meer nieuwe uitbreidingen!
Afbeelding

Re: [2014] Knot's Bessen Boerderij

Berichtdoor Steven » ma 30 jul 2018, 20:51

Mooie uitbereiding, showgebouw is mooi weggewerkt en de tempel oogt heel netjes ondanks er 1 kleur is gebruikt!
Ook vind ik de tropische begroeiing erg geslaagd, vaak vind ik dit in RCT snel wat nep ogen maar het is je goed gelukt :)
Ben benieuwd naar het verdere gebied, volgens mij ligt deze attractie wel op enige afstand van je vorige uitbereiding!

Medailles: 3

Berichtdoor Liampie » do 02 aug 2018, 11:29

Goeie beplanting inderdaad. Tropisch, zonder dat er allemaal planten in zitten die in Nederland niet zo makkelijk zouden groeien. Zo doen echte parken ook tropische beplantingen... Wilgen, hoog gras... Prachtige uitbreiding. Wel jammer dat de peeps zo stom in lijntjes lopen.
Beheerder

Medailles: 24

Berichtdoor Uw grote leider Fred » do 02 aug 2018, 15:45

Ziet er weer goed uit, enkel die open zijde aan het plein ziet er een beetje triestig uit maar dit zal wel snel opgevuld geraken gok ik ;)

Berichtdoor Rene » do 30 aug 2018, 10:25

2015

Een spectaculair jaar voor Knot's Bessen Boerderij! Dit jaar is eindelijk de achtbaan met inversies geopend die het park al zo lang wilde hebben! Het gaat om een enorme B&M Wing Coaster. Met zijn vier inversies is Tucano een waar spektakel voor de bezoekers van het park!

Afbeelding
Het station en het ingangsplein van Tucano. Helemaal recht is een deel te zien van Casa Magica, een klein theater waar meerdere keren per dag een goochelshow gehouden wordt.

Afbeelding
Het andere gedeelte van het nieuwe plein. Hier bevind zich een nieuwe Pizzeria en een nieuwe attractie voor de kleine bezoekers, namelijk El Tobogan. Het gebouw helemaal recht is een doorgang naar het backstage gebied van dit parkdeel en bevat op de bovenetage de onderhoudsruimte voor Tucano.

Afbeelding
Nogmaals het ingangsplein, maar nu vanaf de andere kant gezien. Het is ook goed te zien dat het nieuwe gebied enorm populair is bij de bezoekers vanwege de enorme drukte.

Afbeelding
De achterkant van het station en de brakerun van Tucano.

Afbeelding
De eerste afdaling is goed te zien vanaf het plein bij de uitgang van Amazonas.

Afbeelding
Het gedeelte van de baan aan de overkant van het pad. Recht hiervan is nog ruimte voor toekomstige uitbreidingen.

Afbeelding
Tot slot een overzicht van het nieuwe parkdeel.

Vanwege de enorme investeringen van de afgelopen jaren zullen er de komende paar jaar warschijnlijk geen grote nieuwe attracties bijkomen. Wel staan er enkele renovaties en kleine aanpassingen van oudere gebieden in het park op de planning.

Re: [2015] Knot's Bessen Boerderij

Berichtdoor Jappy » do 30 aug 2018, 18:07

Godverdomme man wat prachtig.
"How hard can it be??"

Berichtdoor Uw grote leider Fred » do 30 aug 2018, 22:03

Oh man, dit is echt prachtig! Ik wou dat ik kon bouwen als jou... Dat station is weergaloos. Van de lay-out ben ik iets minder wild, die bunny hop is toch iets te uitgestrekt en dat heuveltje vlak voor de barrell roll ziet er niet echt uit.

Eventjes sparen nu, maar ik ben benieuwd wat er nog gaat bijkomen. Dat Zuid-Amerikaans gebied heeft nog pakken plaats vrij en het ziet eruit alsof alle plannen om die ruimte op te vullen al gemaakt zijn!

Berichtdoor Paul » za 01 sep 2018, 13:53

Zo de laatste uitbreidingen zien er echt goed uit! De kleuren van de nieuwe achtbaan maken het helemaal af.

Berichtdoor Rene » wo 21 nov 2018, 16:36

2016

Dit jaar komt het park wederom met een nieuwe attractie. Jaren geleden stond dit type attractie al eens in het park maar hij heeft destijds ruimte moeten maken voor een nieuwe uitbreiding. Dit jaar is hij weer terug, het schommelschip!

Afbeelding

Afbeelding

Verder is het ingangsplein aangepakt. Dit plein had ooit een koloniaal thema. Het park is momenteel in drie hoofdthemagebieden verdeeld, waarbij het rechter parkdeel Europese thema's heeft, het achterste parkdeel Noord-Amerikaanse thema's en het nieuwste meest linker parkdeel Zuid-Amerikaanse thema's. Het koloniale ingangsplein valt binnen Europa en is dit jaar daarom verbouwd tot een Frans themagebied.

De ingang zelf en het hotel pasten best wel redelijk binnen dit nieuwe thema en zijn dus niet aangepast. Aan de overkant van het plein zijn wel wat nieuwe gebouwen verschenen.
Afbeelding

De achterkant heeft een Nederlands thema gekregen. Het plan is om op korte termijn de speeltuin te gaan slopen en hier het Nederlandse themagebied uit te gaan breiden, maar niet voordat er voor volgend jaar een een zeer spectaculaire nieuwe attractie op de planning staat!
Afbeelding

Re: [2016] Knot's Bessen Boerderij

Berichtdoor Steven » wo 21 nov 2018, 17:20

Schitterende update. Ik hou van de gebouwen in dit park!
De doorgang met de Franse en Nederlandse kanten is goed gelukt! Ik ben benieuwd naar je update met spectaculaire attractie!

Berichtdoor MK98 » wo 21 nov 2018, 23:14

Dat Franse gedeelte ziet er echt goed uit! Leuk park om te zien

Berichtdoor Jappy » zo 25 nov 2018, 16:55

Waarom is dit over m'n hoofd gegeaan? Schitterende update! Ik hou van dat kleine dorpje.
"How hard can it be??"

Berichtdoor Liampie » ma 26 nov 2018, 09:25

Het gebiedje rond het schommelschip ziet er godverdomme gezellig uit zeg. Op Frankrijk en Nederland niks aan te merken, gewoon goed uitgevoerd. Ik kijk uit naar wat je hier verder mee kan!
Beheerder

Medailles: 24

Vorige

Keer terug naar Realisme & Recreaties Block