Welkom op The New Block

Dit is de site voor jongeren die denken dat ze tijd teveel hebben maar dat eigenlijk niet hebben! Bespreek serieuze onderwerpen of post bullshit, op The New Block is voor alles ruimte. Schroom je niet om je te registreren, het is gratis en er wordt niks van je verwacht. Oja. Lees ook even de regels! Ze zijn niet echt moeilijk namelijk. Als je dan ook nog van deze melding af wilt, moet je je even registreren of hieronder inloggen. Doei!

Inloggen  •  Registreren

Pepper's avontuurlijke avonduren

Voor al uw vragen en opmerkingen over deze digitale vogelasielsimulatie, mede als realisme en recreaties gemaakt met behulp van het hiervoor genoemde.

Pepper's avontuurlijke avonduren

Berichtdoor Pepper » zo 22 mei 2016, 01:26

Het is perongelijk half 3.

Ik heb iets gemaakt.

Afbeelding

Medailles: 8

Re: Pepper's avontuurlijke avonduren

Berichtdoor Liampie » zo 22 mei 2016, 10:12

Niet te geloven dat je die bench echt hebt gebruikt. Wil je meedoen aan de olympische spelen?
Beheerder

Medailles: 24

Berichtdoor Dimi » zo 22 mei 2016, 10:19

Neem een andere bench Pepper, ik wil het niet verpesten maar het was een gemene mop van Sulakke. Heel gemeen. Deze bench zit opzettelijk vol onbruikbare objecten. Ik ben heel benieuwd wat je gaat maken!
Geert schreef:In 1989 kwam de provincie Overijssel met het idee met te gaan in de nieuwe hype. Namelijk pretparken bouwen.

Medailles: 22

Berichtdoor Pepper » zo 22 mei 2016, 10:30

Godverdomme Sulakke.

Welke bench dan?

Berichtdoor Faas » zo 22 mei 2016, 10:39

Arjan v L schreef:Ik heb liever een nieuwe aarde zonder de allesverwoestende rijke elite (illuminati).

Medailles: 14

Berichtdoor Pepper » zo 22 mei 2016, 16:16

Faas schreef:http://www.nedesigns.com/park/3302/h2h7-official-workbench/

http://www.nedesigns.com/park/3299/xtre ... ench-2014/

Best grappig dat je dat niet zag trouwens.

Dank.

Supports maken is echt een kutwerkje. Iemand tips?

Berichtdoor Dimi » zo 22 mei 2016, 16:26

Beginnen met een achtbaantype dat geen custom supports nodig heeft, zoals houten achtbanen. Verder: kijken hoe anderen het doen, en in open rct tijdens het supporten de deactivate clearences-functie aanzetten. Veel oefenen. Maar het blijft een kutwerkje.
Geert schreef:In 1989 kwam de provincie Overijssel met het idee met te gaan in de nieuwe hype. Namelijk pretparken bouwen.

Berichtdoor Geert » zo 22 mei 2016, 18:04

Kom bij mij in het team Pepper!
Dimi schreef:De frons bleef, ik aarzelde even, en gaf hem toen plots een high five.

_0_

Medailles: 5

Berichtdoor Pepper » zo 22 mei 2016, 18:09

Dimi schreef:Beginnen met een achtbaantype dat geen custom supports nodig heeft, zoals houten achtbanen. Verder: kijken hoe anderen het doen, en in open rct tijdens het supporten de deactivate clearences-functie aanzetten. Veel oefenen. Maar het blijft een kutwerkje.

Het is van het type achtbaan dat niet iedereen support. Maar ik heb er gewoon wat van gemaakt. Werkervaring opdoen, zeg maar.

Geert schreef:Kom bij mij in het team Pepper!

Dat wil je niet.
:swag:

Trouwens, die deactivate clearence functie werkt niet echt voor baantypes; je kunt een track van een achtbaan door die van een ander laten lopen. Is hier 8cars voor nodig dan of mis ik gewoon iets?

Berichtdoor Geert » zo 22 mei 2016, 18:11

Ik wil dat wel. Ik wil een team vol exotische verrassingen.
Dimi schreef:De frons bleef, ik aarzelde even, en gaf hem toen plots een high five.

_0_

Medailles: 5

Berichtdoor Dimi » zo 22 mei 2016, 18:16

Pepper schreef:Trouwens, die deactivate clearence functie werkt niet echt voor baantypes; je kunt een track van een achtbaan door die van een ander laten lopen. Is hier 8cars voor nodig dan of mis ik gewoon iets?

Ik snap je vraag niet helemaal, is het niet juist de bedoeling van die functie dat je door andere baantypes kan bouwen? Op die manier kan je mergen (twee verschillende stukken track met elkaar verbinden) zonder 8 cars. Gewoon de eerste baan één stukje over de andere plakken, en dan de tweede baan opnieuw één stukje op de eerste plakken.

Berichtdoor Pepper » zo 22 mei 2016, 18:56

Dimi schreef:
Pepper schreef:Trouwens, die deactivate clearence functie werkt niet echt voor baantypes; je kunt een track van een achtbaan door die van een ander laten lopen. Is hier 8cars voor nodig dan of mis ik gewoon iets?

Ik snap je vraag niet helemaal, is het niet juist de bedoeling van die functie dat je door andere baantypes kan bouwen? Op die manier kan je mergen (twee verschillende stukken track met elkaar verbinden) zonder 8 cars. Gewoon de eerste baan één stukje over de andere plakken, en dan de tweede baan opnieuw één stukje op de eerste plakken.

Nee, ik wil niet mergen, ik wil gewoon een stukje houten achtbaan over een stalen achtbaan heen plakken (de lift) maar het lukt niet met die functie.

Berichtdoor Faas » zo 22 mei 2016, 19:02

Andersom eroverheen bouwen.
Arjan v L schreef:Ik heb liever een nieuwe aarde zonder de allesverwoestende rijke elite (illuminati).

Berichtdoor Pepper » zo 22 mei 2016, 19:03

Heb er weer genoeg van voor vandaag.
Afbeelding

Ik zie u denken: Dat lijkt wel erg veel op Liampie's POWER MOUSE bekend van De Bedriegertjes. Inderdaad. Ik verwacht dan ook snel tekst en uitleg van Liampie voor zijn schaamteloze kopie.

Berichtdoor Faas » zo 22 mei 2016, 19:24

Gezellig.

Berichtdoor Dimi » zo 22 mei 2016, 22:13

Ik kan je screenshot niet zien! :(

Berichtdoor Pepper » zo 22 mei 2016, 22:26

Berichtdoor Dimi » ma 23 mei 2016, 12:37

Ha nu zie ik het allemaal. Ik vind het een goed begin, ga vooral door!

Berichtdoor Sulakke » ma 23 mei 2016, 14:13

Stalen daken? Blasfemie!

Berichtdoor Pepper » ma 23 mei 2016, 23:11

Afbeelding
https://my.mixtape.moe/jwwian.png

Het is wel heel rustgevend om lekker 's avonds aan je parkje te werken.

Berichtdoor Dimi » ma 23 mei 2016, 23:22

Ik vind het geweldig ( ;) ), het is een originele vorm en het zijn gewaagde originele kleuren. Wel nog wat een de beplanting werken hoor, nu heb je veel te veel boomsoorten random door elkaar. Probeer ze wat meer in groepjes of in laagjes te plaatsen. Je kan ook beter de kleur van de bomen niet veranderen, de originele rct-kleuren werken bijna altijd het beste.

Berichtdoor Pepper » ma 23 mei 2016, 23:51

Dimi schreef:Ik vind het geweldig ( ;) ), het is een originele vorm en het zijn gewaagde originele kleuren. Wel nog wat een de beplanting werken hoor, nu heb je veel te veel boomsoorten random door elkaar. Probeer ze wat meer in groepjes of in laagjes te plaatsen. Je kan ook beter de kleur van de bomen niet veranderen, de originele rct-kleuren werken bijna altijd het beste.

Ja, ik vind de beplanting heel lastig. Ik weet ook niet zeker wat de juiste kleuren zijn per boom; heb alleen kleurbare bomen ter beschikking.

Hoeveel soorten stel je voor? En struiken etc?

Berichtdoor Sulakke » di 24 mei 2016, 08:06

Ben je misschien kleurenblind?

Berichtdoor Dimi » di 24 mei 2016, 08:30

Ik zou zeggen niet meer dan vier of vijf types, en kijk eens naar goede parken op NE om te kijken hoe je het best doet, die van mij bijvoorbeeld. Om de originele kleuren te weten kijk je best even in eender welk standaardscenario. Vermijd vooral te donkere stammen en bomen van eenzelfde type in verschillende kleuren.

Berichtdoor Pepper » di 24 mei 2016, 18:03

Toch maar even dat koffiehuis aangepast, en de beplanting opnieuw. Ik hoop dat dit wat beter uitkomt.
Afbeelding
https://my.mixtape.moe/fkmjrd.png

Pleintje, twee nieuwe gebouwtjes.
Afbeelding
https://my.mixtape.moe/gsfxkv.png

Volgende

Keer terug naar RCT Algemeen Block