Welkom op The New Block

Dit is de site voor jongeren die denken dat ze tijd teveel hebben maar dat eigenlijk niet hebben! Bespreek serieuze onderwerpen of post bullshit, op The New Block is voor alles ruimte. Schroom je niet om je te registreren, het is gratis en er wordt niks van je verwacht. Oja. Lees ook even de regels! Ze zijn niet echt moeilijk namelijk. Als je dan ook nog van deze melding af wilt, moet je je even registreren of hieronder inloggen. Doei!

Inloggen  •  Registreren

H2H

Voor al uw vragen en opmerkingen over deze digitale vogelasielsimulatie, mede als realisme en recreaties gemaakt met behulp van het hiervoor genoemde.

Re: H2H

Berichtdoor Rene » wo 06 jun 2018, 16:11

Tja, de vorige keer vond ik het erg leuk om mee te doen met H2H, maar tot nu toe heb ik nog niet weer die motivatie en enthousiasme weten te vinden van toen.

Ik volg het gelukkig niet allemaal constant, maar ik kan mij de problemen en irritaties rond shogo wel voorstellen. Hij was ook degene die keer op keer de bulldozer over alles wat ik bouwde in Wit's End heen gooide. Uiteindelijk uit demotivatie ook maar besloten om niet meer met dat park mee te bouwen. Gelukkig is ons team voor de rest wel prima, en daar valt Alex ook onder.

Medailles: 2

Berichtdoor Faas » wo 06 jun 2018, 16:28

1 en 2. Je hebt toch geen captain/vice captain nodig om te weten dat die shit gewoon fucking kinderachtig is?
3 en 4. Nogmaals, het is geen schoolplein, kom op.
Arjan v L schreef:Ik heb liever een nieuwe aarde zonder de allesverwoestende rijke elite (illuminati).

Medailles: 14

Berichtdoor Uw grote leider Fred » wo 06 jun 2018, 16:55

Jij kan het kinderachtig vinden, maar voor sommigen onder ons team is Shogo een echte rotzak, pestkop en dat heeft ons zodanig op onze zenuwen gewerkt. We hebben onze emoties de bovenhand laten nemen...
Faas schreef:Mensen zijn de nieuwe paarden.

Medailles: 7

Berichtdoor MK98 » wo 06 jun 2018, 18:56

Ik kan die frustraties rondom Shogo wel begrijpen. Ik heb gelukkig prima met hem kunnen samenwerken en zonder problemen in zeer korte tijd (1.5 week!) het park gebouwd. Overigens vind ik ook dat je het goed oppakt. Je was nogal gefrustreerd maar prima dat je ook meteen het boetekleed aantrekt.

Toch jammer dat de haat tegen Shogo op deze manier geuit werd. Soms is hij inderdaad een klootzak maar er zijn ook nog 10 anderen in het team die een overwinning konden gebruiken. Daarbij ook wel jammer dat de eerlijkheid van het spel op deze manier een beetje in het geding komt.

Trouwens, goed gehandeld door Trav en Liam. Dat mag ook wel gezegd worden.

Berichtdoor Liampie » ma 11 jun 2018, 02:35

Mooi park van Strangelove. Maar ons park is andere koek!
Beheerder

Medailles: 24

Berichtdoor Jappy » ma 11 jun 2018, 11:15

Hopelijk is dat van jullie te onbegrijpelijk dat mensen naar dat van ons grijpen wanneer de poll opent. Maar wel een mooi staaltje expressionisme. Vreemd dat shnupz er niet meer fan van is.
"How hard can it be??"

'My dick doesn't have eyes' - FredD, 2017

Berichtdoor Liampie » ma 11 jun 2018, 17:40

Ja, ik kan me best voorstellen dat al die vaporwave-rukkers ons park wel leuk vinden. Maar vaporwave-rukker of niet, denk dat iedereen zich wel kan vermaken met jullie park. Een beetje een herhaling van CnC vs Evil.
Beheerder

Berichtdoor Liampie » di 12 jun 2018, 12:58

Kan iedereen even voor Strangelove stemmen? Dankjewel
Beheerder

Berichtdoor Jappy » di 12 jun 2018, 13:22

Niet gedacht dat ik deze van onder het stof moet halen maareh...

#ListenToLiam
"How hard can it be??"

Berichtdoor Uw grote leider Fred » wo 13 jun 2018, 19:39

H2H drama veroorzaakt door de Icons komt er weer aan :) wordt leuk om allemaal terug te lezen als ik terug thuis ben.

Berichtdoor Liampie » do 14 jun 2018, 19:26

Ik snap wat je bedoelt. De Icons maken er een kankerzooi van.
Beheerder

Berichtdoor Rene » vr 15 jun 2018, 00:06

Dus..., ons team ligt er automatisch uit door een super kinderachtige keuze van de Icons? Ik kreeg net het idee dat we nog een kans zouden hebben om door te gaan als Mandala zou winnen, maar die kans is nu compleet verkeken door een paar kinderachtige mensen in een ander team....

Leuke editie deze H2H, ook super jammer voor de mensen die er wel hard hun best voor deden om het een succes te maken.....

Berichtdoor Uw grote leider Fred » vr 15 jun 2018, 01:43

Beslissing van de kapitein. Hij heeft zijn argumenten ervoor, ik kan het maar met 1 oog volgen maar ik begrijp hem.

Berichtdoor Jappy » vr 15 jun 2018, 08:23

Dus ik ben eventjes één avond niet online en opeens staat heel NE in rep en roer. V1 die weer vertrekt voor lange periode maar ook andere members die opstappen of ermee dreigen, de Icons die zichzelf eruit gooien... Wat de flying fuck is er allemaal gebeurd achter de schermen dat deze shitstorm heeft veroorzaakt.
"How hard can it be??"

Berichtdoor Faas » vr 15 jun 2018, 08:45

Ik denk dat de conclusie is dat louis een egocentrische lul is en zo'n team om zich heen heeft verzameld dat ze niet zeggen ''doe eens niet egocentrische lul''
Arjan v L schreef:Ik heb liever een nieuwe aarde zonder de allesverwoestende rijke elite (illuminati).

Berichtdoor MK98 » vr 15 jun 2018, 10:13

Waarom is niemand pissig op Louis? Waarom zegt Trav niks? Fred jij wist hier van? Waarom deed je niks?
Nee laten we het er vooral niet over hebben en lekker de parken gaan reviewen. Dat verdient de aandacht. Wtf man

Berichtdoor Jappy » vr 15 jun 2018, 10:43

Toegegeven, de parken zijn wel zeer goed.
"How hard can it be??"

Berichtdoor Uw grote leider Fred » vr 15 jun 2018, 10:47

Jongen ik ben op reis in Amerika. Ik volg mijn team discord met 1 oog, heb wel andere dingen te doen dan me in die discussie mengen.

Trav is een Icon, zo ver ik kon lezen wat ik las kon hij zich ook vinden in Louis zijn redenatie.Al is hij NE gewoon beu, hij zal NE gewoon verlaten. Wat hij halverwege al even gedaan heeft btw.

Berichtdoor Uw grote leider Fred » vr 15 jun 2018, 11:01

--

Berichtdoor MK98 » vr 15 jun 2018, 15:42

Wat ik niet begrijp is hoe de haat van een ander team groter kan zijn dan de wil om zelf te winnen? Ik dacht eerst dat die haat vanuit de Icons veroorzaakt werd door Shogo maar nu hij er uit ligt gaat het gewoon door? Ik snap het effe niet meer. Dat Louis de Replacements door wilde laten gaan geloof ik niet echt want wat is gebeurd ligt compleet in lijn met het gedrag dat sommige Icons eerder al hebben vertoond.

Ik hoorde dat Trav hier al van af wist. Hoe integer ben je dan nog als ref?

Berichtdoor Uw grote leider Fred » vr 15 jun 2018, 18:26

Louis redeneerde dat de Replacements het meest van de laatste 3 teams verdiende om door te gaan. Wij waren kansloos, en meeste UR leden zijn enkel actief bij wedstrijden dus liever Replacements paaien ipv risico te lopen actieve leden te verliezen tov inactieve.

Schiet niet op mij, dat was effectief de reden die hij ons gaf. Ik verwachtte trouwens dat hij een lege map ging indienen. Trav is het al langer beu. Is tijdens de wedstrijd al volledig verdwenen en gaat nu ook definitief weg van NE.

Berichtdoor Jappy » vr 15 jun 2018, 19:19

Wat nu? We hebben geen scheidsrechter meer en een van de sympathiekste oude leden van NE heeft het afgetrapt. Hopelijk valt alles terug op z'n plaats als alles voorbij is. Ik wil Trav nog altijd ontmoeten in september.
"How hard can it be??"

Berichtdoor Jappy » zo 08 jul 2018, 13:25

Dat was het dan. We liggen er uit.
"How hard can it be??"

Berichtdoor Faas » zo 08 jul 2018, 17:09

Sorry he.

Vorige

Keer terug naar RCT Algemeen Block