Welkom op The New Block

Dit is de site voor jongeren die denken dat ze tijd teveel hebben maar dat eigenlijk niet hebben! Bespreek serieuze onderwerpen of post bullshit, op The New Block is voor alles ruimte. Schroom je niet om je te registreren, het is gratis en er wordt niks van je verwacht. Oja. Lees ook even de regels! Ze zijn niet echt moeilijk namelijk. Als je dan ook nog van deze melding af wilt, moet je je even registreren of hieronder inloggen. Doei!

Inloggen  •  Registreren

Pepper's avontuurlijke avonduren

Voor al uw vragen en opmerkingen over deze digitale vogelasielsimulatie, mede als realisme en recreaties gemaakt met behulp van het hiervoor genoemde.

Re: Pepper's avontuurlijke avonduren

Berichtdoor Dimi » za 28 mei 2016, 20:36

Oei Pepper mijn post was mis, dat hele verhaal van verhoudingen en daken en balkons was voor het rechterdeel bedoeld, het deel met het tentdak (dat ik overigens niet verkeerd vind). Met het platte dak op het linkerdeel had ik eigenlijk geen probleem.
Geert schreef:In 1989 kwam de provincie Overijssel met het idee met te gaan in de nieuwe hype. Namelijk pretparken bouwen.

Medailles: 22

Berichtdoor Pepper » za 28 mei 2016, 20:44

Dimi schreef:Oei Pepper mijn post was mis, dat hele verhaal van verhoudingen en daken en balkons was voor het rechterdeel bedoeld, het deel met het tentdak (dat ik overigens niet verkeerd vind). Met het platte dak op het linkerdeel had ik eigenlijk geen probleem.

Oh, uiteindelijk vind ik nu het niet-platte dak wel mooier.

Maar dat gedeelte met het tent-dak is een stuk moeilijker te veranderen omdat het gedeelte waar het aan vast zit een stuk uitsteekt.

Medailles: 8

Berichtdoor Dimi » za 28 mei 2016, 20:52

Maak er dan een balkonnetje van, met een deur op het verdiep.
Geert schreef:In 1989 kwam de provincie Overijssel met het idee met te gaan in de nieuwe hype. Namelijk pretparken bouwen.

Berichtdoor Pepper » za 28 mei 2016, 21:10

Ik probeer gewoon een aantal dingetjes.
Het probleem is dat ik in eerste instantie een soort onorthodoxe kermis-achtig ding wilde maken en het werd uiteindelijk meer een mainstreet iets.

Wat denk je hiervan?
Afbeelding
https://my.mixtape.moe/vrkgpu.png

Berichtdoor Dimi » za 28 mei 2016, 21:46

Nee ik vond het vorige mooier, het bruine dak is het probleem, niet het zwarte. Ik vind dat je voor de onorthodoxe kermissfeer moet blijven gaan, tot nu toe past alles daar trouwens in, behalve dat huisje met de trapgevel.

Berichtdoor Pepper » wo 01 jun 2016, 23:12

Ik had er genoeg van om steeds aan hetzelfde huisje te werken dus ik heb dit maar gedaan. Slaap zacht.

Afbeelding
https://my.mixtape.moe/essdov.png

Berichtdoor Dimi » do 02 jun 2016, 22:16

Dat gaat goed vooruit! Ik denk dat je voor de supports van die achtbaan best wel even naar voorbeeldfoto's kan kijken, tenminste als je het realistisch wilt maken.

Berichtdoor Pepper » do 02 jun 2016, 22:19

Van die nieuwe?

Zoja, dat probeerde ik op foto's te baseren maar ik krijg het niet voor elkaar met de kut supports.

Berichtdoor Pepper » za 04 jun 2016, 19:06

Wat ik ook probeer, mijn gasten lopen alsmaar rondjes daar bij die spoorwegovergang. Vet kut.

Berichtdoor Liampie » za 04 jun 2016, 20:13

Volgens mij proberen ze ergens heen te lopen.

Fuck die supports, niet te moeilijk doen en gewoon zo laten.

Bruggen zijn hoopgevend.
Beheerder

Medailles: 24

Berichtdoor Dimi » za 04 jun 2016, 20:44

Hoopgevend, klinkt alsof eerder alle hoop verloren was.
Voor die peepjam (zo noemen ze dat) moet je eens wat paden leggen en verwijderen en kijken waar ze naartoe willen.

Berichtdoor Pepper » za 04 jun 2016, 21:36

Dimi schreef:Hoopgevend, klinkt alsof eerder alle hoop verloren was.
Voor die peepjam (zo noemen ze dat) moet je eens wat paden leggen en verwijderen en kijken waar ze naartoe willen.

Rondjes, alsmaar rondjes!

Ik heb zelfs al die klote paden verwijderd (deels onzichtbare vanwege de spoorwegovergang) en daarna twee rijen van paden neergelegd (los van elkaar) zodat ze niet in de war raken van de vijfdubbele rijen. Het werkte voor geen meter want dan gaan ze iets terug ook rondjes draaien.

Berichtdoor Geert » za 04 jun 2016, 21:40

Ligt aan rctopen.
Dimi schreef:De frons bleef, ik aarzelde even, en gaf hem toen plots een high five.

_0_

Medailles: 5

Berichtdoor Pepper » zo 05 jun 2016, 21:51

j3sus wat een ramp om dit te supporten

Afbeelding
https://my.mixtape.moe/qxfiqb.png

Berichtdoor Dimi » zo 05 jun 2016, 22:14

Het is ok zo hoor. Die betonnen bolle vlakken zijn zelfs best origineel. Ga nu maar weer iets leuks doen.

Berichtdoor Pepper » vr 13 apr 2018, 10:29

Nog wat screens van wat ik blijkbaar al had gemaakt. Misschien dat ik er op een dag mee verder ga.

Afbeelding
https://my.mixtape.moe/ixrvyp.png

Afbeelding
https://my.mixtape.moe/giaxjj.png

Afbeelding

Berichtdoor Sulakke » za 14 apr 2018, 14:24

Dit had je al gepost.

Gefeliciteerd trouwens!

Vorige